Senior ICT Servicedesk Medewerker

Ben jij een ervaren ICT Servicedesk Medewerker die graag de handen uit de mouwen steekt? Die de kartrekker gaat worden voor de kwaliteit, processen en gastvrijheid van de ICT Servicedesk (1e lijn) dienstverlening? Werk je daarnaast met veel plezier in een familiebedrijf met een gezellige sfeer? En ben je op zoek naar een baan voor de lange termijn? Lees dan snel verder!

 

Waar kom je te werken?
Ter uitbreiding van het huidige team zijn wij bij VB Groep op zoek naar een Senior ICT Servicedesk Medewerker. Binnen onze organisatie heerst een informele, professionele familiecultuur met korte lijnen waar bij iedereen de deur altijd open staat en je elkaar bij de voornaam aanspreekt. Je wordt uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen en er is veel ruimte om jezelf te ontplooien als ICT professional. Je wordt direct met een warm welkom ontvangen binnen een hecht team waardoor jij je direct thuis voelt! Ook worden er veel leuke activiteiten buiten werktijd georganiseerd. Denk daarbij aan de vrijdagmiddagborrel, sinterklaasviering, de nieuwjaarsbijeenkomst en onze actieve personeelsvereniging.

 

VB Groep bestaat uit landelijke opererende ondernemingen in Brabant, Limburg en Utrecht op het gebied van ontwikkelen en bouwen. Elk met zijn eigen operationele en financiële verantwoordelijkheden. En waar nodig vinden we elkaar. Samen hebben we de mensen, de kennis en de ervaring om elke huisvestingsvraag efficiënt en creatief in te vullen. Het netwerk van strategische partners en opdrachtgevers ontwikkelt zich voortdurend. Partnerschap vindt zijn basis in duurzaamheid, professionaliteit, vertrouwen en integriteit, met als uitgangspunt een prettige en informele manier van zakendoen. Dat kenmerkt de aanpak van VB Groep.

 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Je gaat deel uitmaken van het gezellige ICT-team met je collega's Jeroen, Tonny, Guido en Gerben. Je standplaats is Son, de locatie van Huybregts Relou.

 

Als Senior ICT servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor de 1e lijn ICT dienstverlening en het vaste aanspreekpunt voor onze collega's in de verschillende bedrijven. Je helpt de collega's door het oplossen van problemen, of het vervullen van service aanvragen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de kern processen van de ICT servicedesk, zoals incident management. Dit betekent dat je naast de operationele rol als servicedesk medewerker ook verantwoordelijk bent voor het opzetten en verbeteren van de ICT servicedesk processen. Daarbij werk je intensief samen met de systeem/applicatie beheerders, alsmede ICT management.

 

We zijn dus op zoek naar een ervaren ICT servicedesk topper, die graag de volgende stap wil maken in haarzijn carrière en een ICT servicedesk verder wil verbeteren en functioneel wil aansturen.

 

Samenvattend zijn je kerntaken:
• Ondersteunen van de collega's op het gebied van 1e/2e lijn ICT incidenten/verzoeken;
• Ontwikkelen en verbeteren van de ICT servicedesk dienstverlening met haar processen en middelen;
• Coördineren van Incidenten & Service aanvragen;
• Functioneel beheer van de ITSM software;
• Verhogen van zelfraadzaamheid van de medewerkers.

 

Wie zoeken wij?
Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau door opleiding of werkervaring verkregen. Ook heb je aantoonbare, succesvolle werkervaring in een soortgelijke functies. Je hebt collegialiteit en transparantie hoog in het vaandel staan en je hebt een hoog empathisch vermogen. Ook houdt je van het continue verbeteren van jezelf en de ICT dienstverlening binnen onze organisatie. Daarnaast heb je ervaring/technische kennis van: Microsoft Office365, Microsoft Endpoint Manager (Intune), Windows 10, Windows Server en Active Directory.

 

Wat krijg je ervoor terug?
Op basis van je kennis en ervaring ontvang je een salaris tussen de €2.700,- en €3.250,- per maand op basis van een fulltime salaris. Je krijgt 40 vrije dagen (25 vakantiedagen + 15 roostervrije dagen). Ook maakt een telefoon van de zaak deel uit van je voorwaarden. Vitaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en daarom kun je deelnemen aan onze collectieve zorgverkering met eventueel extra korting op je aanvullende verzekering. Ook ontvang je korting op je sportabonnement en andere verzekeringen. Daarnaast word je met andere interessante arbeidsvoorwaarden beloond en er is de mogelijkheid om 4 dagen te werken per week.

 

Interesse?
Ben of ken jij onze toekomstige collega? Reageer dan via onderstaande button! Heb je inhoudelijk nog vragen over de vacature? Neem dan contact op met je toekomstige leidinggevende, Gerben Rochat: 040-213 51 33 / gr@vbgroep.nl. Voor vragen met betrekking tot de procedure neem je contact op met Ilse Houben (P&O Adviseur): 06 – 30 28 31 94 / ih@vbgroep.nl.